zondag 9 januari 2011

Mercikaart

Mijn schoonzusje is vandaag jarig, dus heb ik een mercikaart voor haar gemaakt.



Mmmm wat een lekkere chocolaadjes, tijdens deze kaart maken waren er al een aantal in mijn mondje beland........


 

Ik heb voor deze kaart witte cardstock gebruikt deze bewerkt met distress inkt. Ik heb het mooie papier van Eline's Huis gebruikt. Een stempeltje van stampies en deze ingekleurd met derwent colorsoft. Wat pareltjes, magnenta stickels op de bloemetjes. En leuke bloemetjes en swirls gemaakt met mijn nieuwe Trouvaille.





Achterop de kaart heb ik een label geplaatst, deze heb ik met de hand beschreven, vind ik wel erg persoonlijk dan.....



En zo heb ik hem ingepakt, met een bijpassend lintje en een kleifiguurtje gemaakt uit het boek van Eline's Huis. Klaar om zometeen aan haar te geven.

Iedereen een fijne zondag!!!
Groetjes Nadia

1 opmerking:

  1. Wat zal je schoonzusje daar blij mee zijn, heel erg smaakvol en weer eens een heel andere Merci-versie dan het standaard scrapdoosje, hoewel dat ook altijd heel leuk is om te maken en te geven!
    Dankjewel dat je volger op mijn blog bent geworden.
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen