zondag 9 januari 2011

Mijn creatie!!!

Dit is gemaakt van een dunne canvas doek.


Heb er een blauw met witte stippels stof op geplakt met lijmspray. Een kader die ik heb bewerkt met distress inkt, ook de canvas heb ik ermee bewerkt. Eline's huis stempels, postzegels, bloemetje, vlinder, knoopje en het bestempeld keperband. En het bolletjes lint komt van de xenos. Verder nog een met distress inkt bewerkt taartbodempje, bloemtjes en 2 hart pinnetjes.



Wat een foto's he! Die zijn van onze bruiloft 08-08-2008. Deze foto is echt ons....iedere dag lachen en lol maken....

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi canvasdoek heb je gemaakt Nadia! Heel erg leuk hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Mooi doek heb je gemaakt, je kaartje hieronder vind ik ook erg mooi zeg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen