zondag 30 januari 2011

Derwent challenge


Dit keer een valentijnkaartje gemaakt en hiermee doe ik mee aan de Derwent challenge. Dit is voor het eerst dat ik met een challenge mee doe!!!! Het papier is van Making memories en van de Action. Ik heb een van de nieuwe stempels van Magnolia gebruikt, wat zijn ze toch schattig.....Verder heb ik een swirl van mognolia gemaakt met mijn Trouvaille, stickles diamond op de hartjes en bloem. En wat rode parels met de pearl maker pen.

De stempel is in gekleurd met mijn Derwent potloden: C590-C560-C530-C520-C180-C120-C080-C040


Iedereen nog een fijne zondag!!!

Groetjes Nadia

4 opmerkingen:

  1. Hoie Nadia

    Nou meid ,dit is zeker een wedstrijd kaartje!!
    Hij is erg mooi

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nadia,

    Wat een mooi kaartje. Ik ben meteen een volger geworden. Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een lief kaartje, Nadia. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nadia,
    Ik kom via via op jouw site terecht en meid...wat maak jij mooie dingen!
    Succes met de challenge!
    Fijn weekend...Mieke
    http://miekescreaworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen