zondag 13 februari 2011

Fotolijstje


Ik wilde voor mijn moeder een verjaardagskaart maken. Omdat ze a.s dinsdag jarig is. Maar het is geen kaartje geworden. Zag een fotolijstje liggen en mn gedachtes waren afgedwaald. Dus ik ging heermee aan de slag.

Mijn oma is 28 september overleden. Ze werd maar 69 jaar, dus veel te jong...... Binnen 1 jaar heb ik mijn opa en oma verloren. Ze waren een soort van ouders voor mij.....

Ik ben eigenlijk begonnen met kaarten maken omdat mijn oma dat deed. Ze deed dat met HEEEEEL veel plezier op de dagopvang. Als ze weer eens een kaartje had gemaakt liet ze hem meteen aan me zien. Zo trots was ze erop.Ik zal binnenkort wat kaartjes van haar plaatsen.


Het lijstje heb ik eerst wit geverfd met acrylverf. En de randjes behandeld met distress inkt: Old paper.
Ik heb papier en stempels van Eline's huis gebruikt. Wat parels met mijn perlen pen. Een vlinder met de creatables van MD. De vlindertjes zijn van Xenos.




Dit is de foto van mijn oma die ik in het lijstje heb gedaan.

Iederen  nog een fijne zondagavond!!!!!

Groetjes Nadia

6 opmerkingen:

  1. Ach Nadia, wat mooi en droevig tegelijk, soms is het moeilijk te verteren hoe het gaat in het leven maar je hebt er gelukkig hele fijne herinneringen en een inspirerend voorbeeld aan, je Oma zal trots zijn op alles wat je maakt!

    Liefs

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadia, je oma zal echt super trots op je zijn dat je ook zo creatief bent. Je foto lijstje is echt heel erg mooi geworden en de foto van je oma past er mooi bij.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Nadia,
    Ik vind het heel mooi de fotokader van je oma!
    Dit zijn echt dingen om te koesteren.
    Ben ook volger geworden van je blog, zo kom ik dikwijls eens bij je langs
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nadia !

    Herinneringen moet je echt koesteren, je oma zou heel trots zijn op jou! Je hebt een prachtige fotokader gemaakt !!

    Ps : ik ben gelijk volger geworden ;-)

    groetjes


    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Nadia wat is het stil bij jou, ben je gewoon druk met andere dingen en kom je even niet aan scrappen toe? Ik hoop echt dat alles goed is.

    Lieve groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om stil van te worden, maar dit is een pracht herinnering in zo'n mooie lijst.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen