woensdag 9 februari 2011

Geldmapje


Deze keer heb ik een geldmapje gemaakt. Het papier is van Eline's huis en action. De vlinder is gemaakt met een creatables van Marianne design. De stempel is ook van Eline's huis, gestempeld op een stanje gemaakt met de multi frame van Nellie Snellen. Een paar strassteentjes en parels met mijn parelpen gemaakt. Distress ink worn lipstick heb ik gebruikt en roze nietjes van de Hema. Verder heb ik een stikraandje gemaakt met mn nieuwe aan winst de Sew easy. Je kunt daar erg mooie stiksels/borduursels mee maken. Ben er blij mee!


En de achterkant van mijn geldmapje. De stempels en postzegel zijn van Eline's huis.




Ik heb nog een kaart gemaakt voor Sandra. Ze is morgen jarig. Als je haar een verjaardagskaart stuurt krijg je van haar een patroon van een mooie vogelkooi. Ik zal de kaart van de week plaatsen....

Jippie, heb kaartjes gekocht voor de knotsgekke kaarten en scrap beurs. Ik heb combikaartjes gekocht, dus ik kan ook naar de Hobby en handwerk beurs. Ga met een vriendin, heb er nu al zin in.....

Groetjes Nadia

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mooi deze kaart, super die vlinder en prachtige kleurencombi. De mokkaart is ook prachtig geworden. Wij gaan denk ik ook naar de knotgekke kaarten beurs, die is teminste een beetje in de buurt:)
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! Heel erg mooi met de grote vlinder erop, mooie kleuren.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen