vrijdag 25 februari 2011

Telefoonhoesje

Eindelijk weer een bericht van mij, ben erg druk geweest. Niet veel tijd om te scrappen..... Ik heb trouwens wel een kaartje gemaakt. Een hele mooie bedankkaart. Maar wat denk je, ben ik vergeten een foto van te maken. En de kaart heb ik al afgegeven......

Maar ik heb wel een telefoonhoesje gemaakt.





Gemaakt van vilt, deze heb ik gekocht op de markt. De bloem is gemaakt met een creatables van MD.
Een knoopje van Eline's huis en een bedeltje (staat hand made op) gekocht bij Artasja.






Ik wens iedereen een fijn weekend!!!

Groetjes Nadia

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je creativiteit beperkt zich dus helemaal niet tot alleen maar scrappen. Fijn dat alles goed is!

    Knus weekend,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een telefoon hoesje te maken. Heel leuk gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er ook al zo mooi uit.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen