vrijdag 11 februari 2011

Verjaardags kaartje


Dit is mijn kaartje dat ik voor Sandra had gemaakt. Ze wilde graag dat je voor haar een verjaardagskaart maakte dan kreeg je van haar een mooi patroon. En deze heb ik ook gekregen. BEDANKT!!! Ga er gauw iets mee maken.
Het achtergrondje is een behang staaltje bewerkt met een randpons van MS. Het mooie papier is van de action, ook de postzegel. Een stukje golfkarton en een taart bodempje. Knoopje had ik al.
De vlinder is een creatables van MD en een stempel van Eline's huis.



Iedereen een fijn weekend!!!

Groetjes Nadia

6 opmerkingen:

  1. Hij is enig Nadia, grappig dat jij ook met een postzegel bezig bent geweest! Omdat ze zo graag post krijgt heb ik op mijn kaart voor haar ook maar wat extra geplakt...we hadden dus een beetje hetzelfde idee, grappig! Dit Action papier ken ik dus helemaal niet, het is mooi!!!
    Gezellig weekend,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en de grote vlinder is helemaal te gek! Leuk ook met de postzegel erop.
    Prettig Weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is dit geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, heel leuk, en de vlinder is weer zo mooi!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog!
    jou kaartje is ook weer super!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nadia, Via Peter zijn blog kwam ik op jouw blog. Ik zag dat je met dementerende mensen werkt en dat heb ik ook een tijdje gedaan. Maak je weleens wat met deze mensen of kunnen ze dat echt niet meer?
    Een geweldige vlinder en leuk dat papier scheuren dat je op meer kaarten toepast.
    Ga ik ook weer eens doen.
    Gezellige zondag en tot mails maar weer.
    Hartelijke groeten Lida

    BeantwoordenVerwijderen