woensdag 16 maart 2011

Cupcake Verjaardagskaart

Ik heb voor mijn vriendin een cupcake verjaardagskaart gemaakt. Ze heeft hem vandaag gekregen. Dus kan ik hem nu hier laten zien..... En dit keer ben ik niet vergeten een foto te maken....;)









Het papier is van? weet niet meer. De cupcake en blaadjes zijn gemaakt met mijn nieuwe creatables van MD. Een taartbodempje en de bloemetjes heb ik gekregen bij een bestelling bij Harlekino. De letters zijn gemaakt met mijn nieuwe Skittle Dee Do stans.

Groetjes Nadia

4 opmerkingen:

  1. Leuk Nadia en hele gezellige kleuren..grappig..ik heb gisteren een cupcake kaart geplaatst..soms doen we zonder het van elkaar te weten bijna hetzelfde maar dan toch weer helemaal anders...scrappen is zo leuk!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke cupcake kaart!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nadia,
    Mooie kaart en mooie kleuren!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. harstikke leuk die cupcake....echt een heel vrolijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen