zondag 20 maart 2011

Knotsgekke dagen

Ik ben vrijdag met een vriendin naar de beurs in Ben Bosch geweest. Ik kwam binnen en werd meteen verblijd door al die mooie dingen. En wat heb ik veel gekocht.........


Ik heb o.a gekocht:
- een scor- pal gekocht en ook meteen de scor-tape
- 2 magnolia butterfly's stempels en het scrappapier uit die nieuwe serie
- houten stempels van ludiec
- cardstock
- verschillende lintjes
- set martha steward ponsen
- swirl van md
- boek met verschillende (bloemen) haakpatronen
- katoen om te haken
- rozettenmaker van crealies
- border van crealies
en nog meer dingen........

Wat ben ik er blij mee. Hopenlijk heb ik binnenkort tijd om mijn nieuwe spulletjes uit te proberen.

Allemaal nog een een fijne zondag, zal wel lukken met dit mooie weer!!!!

Groetjes Nadia

1 opmerking:

  1. Leuke dingen gekocht Nadia en nu maar kijken wat het gaat winnen..het mooie weer of de verleiding te gaan scrappen met je aanwinsten!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen