zondag 20 maart 2011

Theekaartje

De verleiding om te scrappen heeft toch overwonnen....dan genieten van het mooie weer. Zoals Irene vroeg :)

Het is wel iets kleins geworden, maar erg leuk om te maken.
Ennnn ik heb mijn nieuwe spulletjes kunnen gebruiken, de Scor-pal, Magnolia butterfly stempel, lint en de Martha steward pons.



Het papier is van Eline's huis en parels gemaakt met de parelpen.
De stempel is ingekleurd met Derwent color soft potloden: C120, C180, C140, C530, C560 en C590
Verder heb ik nog wat stickels gebruikt.





Veel liefs,

Nadia

3 opmerkingen:

  1. Hallo Nadia,
    Leuk kaartje en zeker als je er zo iets leuks kan instoppen. Mooie stempel en leuk papier!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHA, ik kan het me zo goed voorstellen Nadia dat je aan de slag wilde met je nieuwe spulletjes en je hebt er een heel leuk theekaartje mee gemaakt!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nadia,
    Leuk kaartje en zeker als je er zo iets leuks kan instoppen

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen